کلینیک دندانپزشکی تبسم رسماً افتتاح گردید

این درمــانگاه با فــراهم آوردن محیط درمــانی آرام و با درنظر گرفتن تمــامی فاکتورهای روانشنـــاختی و زیبـــاانگارانه موجــب کاهش استـــرس بیمــاران (که جـزء ذاتی درمــان دندانپزشکی می باشد)  گردیده و رفتار متین و گرم پرسنل درمانگاه موجب نقش بستن خاطراه ای زیبا و ماندگار از درمان در ذهن بیماران می گردد.

از ویژگی های متمایز این کلینیک نسبت به کلینیک های دبگر در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دندانپزشکان مجرب و دلسوز

پرسنل صمیمی و کارآزموده

تجهیزات مدرن و تکنیکال

مواد و متریال مصرفی برند

گردش کار بهداشتی متمایز (وجود اتاق های مجزا شامل استریلیزاسیون مرکزی ، اتاق نگهداری پسماندهای عفونی ، اتاق تی شوی ، سیستم ساکشن مرکزی و ... )

اتاق رادیولوژی سرب کوبی شده جهت محافظت در برابر اشعه

هزینه های درمانی مناسب و مشوق های ویژه درمانی

سیستم اطلاعات جامع دندانپزشکی و پرونده الکترونیک مـراجعین

دسترسی درمانگاه در مرکز شهر و احداث در طبقه همکف جهت تسهیل مراجعه سالمندان و افراد دارای محدودیت های حرکتی

تهویه و نورگیری مناسب

محیطی شاد و آرام

تبسم چاره درد است و درمان ...

دندانپزشکی نوین نه تنها شامل درمان دردها و عفونت های دندانی است بلکه ارائه خدمات درمانی با رویکرد زیبایی را نیز در بر دارد.  درمان به بهترین نحو، زیبائی دربالاترین حد، احترام شایسته، گوش فرادادن به کلیه خواسته های مراجعین در محیطی آرام و صمیمی بهمراه رعایت کلیه موارد استریلیزاسیون و کنترل عفونت، همچنین بهره گیری از تجهیزات مدرن و آخرین تکنولوژی های دندان پزشکی زیبائی و ایمپلنت های دندانی و بکار گیری عالیترین مواد دندان پزشکی از اصول کاری ماست.

شما می توانید ضمن تماس با مرکز دندانپزشکی تبسم از خدماتی مانند: مشاوره رایگان و یا تعیین وقت قبلی برای کلیه امور دندانپزشکی برخوردار شوید.

همین حالا با ما تماس بگیرید:

32272050-32272051 (026)